Sayfalar

14 Ağustos 2008 Perşembe

Sobe / Bebeklik fotoğraflarımız...

Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla, kızıma nerdeyse ablası, kardeşi kadar çok benzettiğim tatlı minik bir kız var...
Adı "Naz".
Hatta yorumlardan birinde demiştim ki annesi Elif'e, benim bebeklik fotoğraflarıma da benziyor bu senin küçük hanım:)) o da demişti ki: "Hep bebişler olmayacak ya bloglarda, keşke scan etsen de görsek...
Ben de bu yorumlarımızı bir sobe başlangıcı olarak algılamak istedim.Çünkü benim de merak ettiğim eski fotolar varr:)
Eğer isterlerse ben de sevgili Elif'i ve de Duru kuşunun annesi sevgili Pınar'ı ve dee Emre Junior'un tatlı annesi Sibel'i sobelemek istiyorum...
İşte buyurun bunlar da benim bebeklik fotoğraflarımdan bazıları...

1 yaşındayken, bizim yaşlarda herkesin fotoğraf çektirdiği sepette:)

annemle...

babamla...

parkta özgürce...

7 yorum:

  1. Sanırım bu sepetli fotoğraflardan hepimizin var. nerelere götürdünüz bizi.

    YanıtlaSil
  2. Ozgurcum,

    Kabul etmek ne demek, hatta süper oldu, çok eğleneceğiz :)
    Ama sizleri Pazt'ye kadar bekletmek zorundayım scan etmek için, olur değil mi ?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ozgurum, uc gundur uyumuyorum...junior sebebi..ozelden yazacagım...uc gundur sadece aglıyorum bu kadar abartmaya luzum yok ama sinirlerim bosaldı...
    ilk kez gulumsettin beni...
    seni moralim ii olur olmaz ebelicem:)

    kendine ii bak.

    YanıtlaSil
  4. *Çocukla çocuk, evet aynen öyle olmalı:)Ceren'e de 1 yaşındayken bu fotodan çektirmek istiyorum bulabilirsem sepetli bir eski fotoğrafçı:)

    *Elif'ciğim tabii ki bekleriz ne zaman yazabilirsen.Ben de 2 gündür yoktum yeni geldim:)

    *Sibel'ciğim hayırdır inşallah!Ne olursa olsun kendini bu kadar yıpratma, Emre'nin sana ihtiyacı var canımm.

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş gerçekten.Aslında bütün bebekler aynı canım.Bu resimlere bakarken sanki daha önce görmüşüm izlenimi verdi.Kendi resimlerimizdende, kızlarımın resimlerindede bu pozlardan mevcut olduğu için.Tebessüm etmeme vesile oldu.Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  6. cok güzel bir sobe baslatmissin. annelerle cocuklar arasindaki benzerlikleri byölece yakalayabilecegiz desene..
    Yaklasik 5 ay önce bir scrapbook yapmistim annem ve ben, ela selin ve ben, annem ve anneannem. 3. ücmüzde ayni yaslarda. insan zamanin nasil sa cabuk gectigine bakip hem hüzünleniyor hem de umutla doluyor degil mi??

    YanıtlaSil
  7. *Mehtap, evet hepimizde mevcut galiba, kızıma da düşünüyorum:)sevgilerr...

    *Özlem, senin bloğundaki o fotoğrafları hatırlıyorum.Çok güzel, anlamlı ve duygulu bir çalışma yapmıştın.Zaman nasıl da akıyor farketmeden...

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker