Sayfalar

11 Ağustos 2008 Pazartesi

Temalı kartlarım

Annem her zamanki gibi ben uyurken birşeyler hazırlamışşş...
Ne bunlar? Temalı kartlaarr. Hangi temalar pekii?
Hımm hadi bakalım şimdi;
Oyuunn...

Yemeekkk...

Kitaapp...

Vee uykuuu...

Hepsini ilgili yerlere koyduk, zamanı gelince birlikte bakıyoruzz.
Yemek olanı buzdolabının üstüne mıknatısla tutturduk,

Uyku olanı yatağımın yanınaa,
Oyun ve kitabı da salondaki oyun köşeme koyduukk.
Gerçi ben artık orda fazla takılmıyorum ama:)


Artık fotoğraflara bakınca gerçekleri ile ilişki kurabiliyorum.
Fotoğraftaki topu görünce gidip kendi topumu buluyorum.
Kurabiye yiyen çocuğun elindeki kurabiyeye eğilip yemeye çalışıyorum:))
Öğlen annem uyku kartını yatağımın yanına koymuştu.
Ben bi ara uyanmışım, kartı almışım elime, ordaki fotoğraflara bakıp geri uyumuşum annem kameradan görmüş ve çok gülmüş:)Ona göre komik bir tesadüf, ben ise hatırlamıyorum baygın gibi uyuyordum çok yorulmuştum oynamaktan:)

16 yorum:

  1. Harika olmus bu temali kartlar! Ben de benzerini yapmaliyim acilen.
    :-))))
    Ellerine saglik!

    YanıtlaSil
  2. harika bir faaliyet olmuş. Özellikle değişik yerlere bırakman çok hoş. Ne kadar eğitici.

    YanıtlaSil
  3. Özgür harika olmuş!!! Bayıldım. Bu çocuk bu anneyle dahi çocuk olacak vallahi :)

    Ceren de çok şeker, ciddiyete bak ciddiyete...

    YanıtlaSil
  4. Cok yaratici olmus gercekten. Tebrikler ;)) Ben de yapmayi düsünüyorum simdi...

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş ve yerlerine koyarak çok iyi düşünmüşsün bende artık silkinmeli değişik fikirler üretmeliyim. Kıskandım :))

    YanıtlaSil
  6. çok güzel fikir...bu arada kusura bakma ceren'in yemek listesini yeni yazıyorum ancak,çünkü pamuşun uyku düzeni buraya geldiğimizden beri çok bozuldu onu düzeltmekle uğraştım.
    ceren'in önceden gelen anne sütüyle aldığı depo kiloları var.6,5 ay sadece anne sütü ve sütüm de çok kilo aldırdı.aslında şu an yedikleri ceroşla aynıdır mutlaka ama belki bir faydası olur ben yine yazayım.
    sabah normal kahvaltısını yapıyor.1 dilim içi ekmek,peynir,domates,salatalık,biraz zeytin,pekmez,yumurta(artık beyazından da biraz vermeye başladım).
    öğle ve akşam yemeği genelde aynı oluyor.bizim yediğimiz yemeklerden de veriyorum,az tuzlu yapıyorum.(kabak dolması,semiz otu,çorbalar,köfte,hatta kaşarlı pide yedi geçen gün çok sevdi)yemeklerini normal bir tatlı kasesinin yarısı kadar koyuyorum,üzerine yoğurt,bebe ekmeği veya normal ekmek ufalıyorum,çorbaysa biraz zeytin yağı ekliyorum.1 kase oluyor böylece.bazen yemediği de oluyor tabi.bu arada çorbalarına ne bulursam atıyorum sebze olarak ve bazen yoğurt çorbasına bulgur,şehriye çorbasına irmik gibi ekstralar ekliyorum.elle verilecek şeyleri elle verince çok hoşuna gidiyor kendi de eliyle atıyor ağzına.aralarda meyve tabiki.akşam 9 gibi de yarım kase su ve pirinçunuyla hazırlanmış muhallebi ve içine soğuyunca biraz pekmez koyuyorum.bazen meyve de ekliyorum.umarım faydası olur ceroşuma da...sevgileeer...

    YanıtlaSil
  7. *Arkadaşlar, teşekkür ederim beğenmenize sevindim.Şimdilik birlikte bakıyoruz çünkü ona kalsa biraz bakıp hemen yemeye meyilleniyor kağıtları:))Ama kavramlar ve temaları gruplandırması konusunda işe yaradığını düşünüyorum...Aslında kitaplarımızda da var buna benzer gruplar ama bunları tek tek ve uygun yerlerde incelemek daha faydalı oluyor...
    *Serap, liste için çok teşekkür ederim.Genelde aynı şeyler evet.Bizimki bu sıralar pek iştahsızdı, ilaç vs. kullanıyordu.Neyseki şimdi düzeldi sayılır, artık daha iyi yiyor.Bir de küçükken olduğu gibi yatmadan muhallebi yese çok sevineceğim ama onu yemediği için gece de daha sık kalkıyor artık...

    Herkese sevgilerr...

    YanıtlaSil
  8. keo,çok güzel olmuş temalı kartlar,ben de ömerime yapayım :)))

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel, faydalı ve yaratıcı olmuş yine Ozgur'cum... Fırsat bulunca hemen ben de girişeceğim :)
    İkinize de kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. *Esin ve Elif, eminim sizin minikler daha da farkında olacaklar herşeyin:)bizimki genellikle ısırma modunda ama ara sıra işe de yarıyor yani:)özellikle yemek ve uyku olanların faydasını gördük birkaç gündür...

    YanıtlaSil
  11. ozgurum, bisuru mail olayı var ve senden ses yok:( meraktayyım...

    anneme sayfana cici cereni gosterdim bayıldı bittiiiiiiii

    :D

    seni cok seviyorum ozgurum:)

    YanıtlaSil
  12. *Sibel'ciğim canım benim buralardayım merak etme:) mailleri de takipteyim de şimdilik ses yok.Ceren ve ben anneciğinin ellerinden, senin ve Emre'ciğimin de yanaklarından öperiz canım.

    YanıtlaSil
  13. harika bir fikir. mutlaka deneycegiz...

    YanıtlaSil
  14. Özlem, özellikle bugünlerde yemek yerken önce ayıcığına, sonra da bu karttaki bebeklere nam nam yedirip en son kendisi yiyor:)İştahı olmasa da birkaç lokma fazladan yiyor...

    YanıtlaSil
  15. ayyyy ne guzel bir fikirrr. ama ben bu fikri daha onceden hicbiyerde gormemistimmmmmm. cok hos cok hos...

    YanıtlaSil
  16. *Semiramis, hoşgeldin.Aslında ben bir kitapta (hani şu A.B.Akademisi) insan resimleri, hayvan resimleri, duyguları, yüz ifadelerini ifade eden resimler vs. diye öneri okumuştum.Ama ben kendi işime gelen şekilde uyarladım bu 4 temaya.Beğenmene sevindim.Senin miniklerin yaşına daha da uygun aslında...

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker