Sayfalar

18 Ağustos 2008 Pazartesi

Geçen gün anneme bir mail geldi, açtı baktı bir de ne görsün!

Sevgili Ceren,
Beyhan Teyze diyor ki;
haydi eller havayaaaa
Beyhan Teyze, size eğlenceli bir klip hazırladı.
Milupa Organik %100 Meyve Suyu içip, dans eden meyve bebekler klibi izlemek için buraya tıklayın.

Annem daha önce başka bebeklerin kliplerini izlemişti ama, benim klibim olunca bambaşka bir heyecanla izledi.Hatta hep beraber ev halkı ile izledikk:))

Beyhan Teyzeme çook teşekkür ederiiimmm.
Annem bunu da güzel bir anı olarak buraya kaydetttiiii...

6 yorum:

  1. :) ay blogu açtım beyhan teyze ne diyorki acaba dedim sonra toparladım kafamı geç geldi aklıma:)

    ceroşumda eğlensin diye bende bir klip hazırlaym dedim.

    beyhan teyzen kocaman öptü seniii

    YanıtlaSil
  2. Ceren, harikasın tatlım. Bayıldım klibine...Büyümüş de klip çekermiş...

    ***Sobeyi ilk fırsatta cevaplayacağım...

    YanıtlaSil
  3. haha bayıldım ben bu klibe! Ve Ceren ne güzel gülüyorsun sen!

    YanıtlaSil
  4. *Beyhancığım sağol, çok güzel bir sürpriz oldu bana.Fotoğrafı da çok iyi seçmişsin.Biz de seni öptükk.

    *Pınar Teyzemm, ve Yapıncak Teyzemm teşekkür ederimm sizleree...

    YanıtlaSil
  5. Çok şirinler, kendi klibini yapabiliyorsun demek ki. Ne güzel bir hediye

    YanıtlaSil
  6. *Çocukla çocuk, evet kendi klibini yapabiliyorsun.İnsan kendi çocuğunu görünce çocuklar gibi seviniyor:)

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker