Sayfalar

18 Ağustos 2008 Pazartesi

10 aylık oldumm...

*Birşeyi isteyince işaret ediyorum ve "bırrrrmm" diyorum.

*Ama uykum gelince "emm bırrrmm" diyorum.

*Yatağımda, sehpada, koltukta sıralıyorum.

*Anne, annem, baba, dede, mama, memme, addiiıı(açtıı), apçç(hapşuu), aaatti(attıı), hamm, nam nam, heyy diyorum.Bunlar anlamlı olanlar.Bunların dışında da birsürü karman çorman şeyler söylemeye çalışıyorum.

*Fil, ayakkabı, kedi, abla, havhav, tavşancık, top nerde? diyince yerlerini gösteriyorum.Bunlardan birini istediklerinde elime alıp veriyormuş gibi yapıyorum ama vermiyorum hemen geri çekiyorum:) Bazen de veriyorum.

*Yemek yerken önce ayıcığıma, sonra karttaki bebeklere nam nam yapıp sonra da kendim yiyorum.Annem yediriyor ama elime de parça yiyecekler veriyor.Bir de bazen o kaşıkla verdiğinde yemek istemiyorum ama kaşığı bana tutturursa yiyorum.O daha çok hoşuma gidiyor.

*Odamda kendi kendime oynamaya alışıyorum artık.

*Evin her yerini emekleyerek turluyorum.


*Bu ay itibariyle altta iki, üstte 4 dişim var.Üstte iki de kabarıklık var sıradaki dişler için.

*Bana öğretilen oyunları kendi kendime yapıyorum.Yüzümü örtü ile kapatıp kendi kendime gülüyorum, bakıyorum bizimkiler beni görecek mi diye:)Onlar da "aa Ceren nerdee?diyince hemen açıyorum yüzümü.Çok hoşuma gidiyor.

*Baybay, alkış yapıyorum.Bazen sabah uyanır uyanmaz ya da gece beni uyutmaya çalışırlarken de alkış yapıyorum:)

*Hareketli müziklerde tempo tutuyorum. Ayrıca kucakta dans etmek çok hoşuma gidiyor.

*Bu ay ateşim çıktı, boğazımda kızarıklık oluştu, ilk defa antibiyotik kullandım 1 hafta.Birkaç gün ateşlendim.İştahım kesildi.Ama sonra herşey yoluna girdi.

*Çok meraklıyım herşeye ve heryere el atıyorum bu sıralar.

*Annem beni uyutmaya çalışırken sürekli ayağa kalkıp yatağımın kenarlarından tutuyorum.

*Bu ay geceleri daha sık uyanır oldum.Sanırım geç öğünümü yemek istemediğim için böyle oluyor.

*Bazen çok sinirleniyorum, derdimi anlıyorlar ama birkaç dakika bile gecikse dayanamıyorum.

*İyileştikten sonra biraz kilo aldım.Annem buna çok seviniyor...

12 yorum:

  1. Merhaba Ekim,
    geçmiş olsun. Ceren'in çabuk toparlamasına sevindim. Bu arada maharetleri için kocaman bi AFERİN Ceren'e :))
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. cerenim kocaman kız oldu maşallah ee tuana ve kayra kardeşleride geldi ablada oldu.

    11. ayında da bir sürü şey öğreniceksin cerencim.seni çok seviyoruz.

    beybab teyze

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun ekim,ömer de aynı zamanlarda faranjit lmuştu,ben de mecburen istemeye istemeye antibiyotik kullanmıştım :(
    Cerenin kilo aldığı belli oluyor,daha tatlı olmuş :)
    Ama ne yazıkki yürümeye başladıkları anda kilo alma iyice yavaşlıyor,ömer bu ay hiç kilo almamıştı:(

    YanıtlaSil
  4. Yaa bu fıstıklar gözümüzün önünde kocaman oluyor. Bakıp bakıp duygulanıyorum. Çok mu sulugözüm ne:))

    YanıtlaSil
  5. onuncu ayın kutlu olsun cerenciiik...ay ne kadar az kaldı doğum günlerine...
    bu arada ceren gerçekten kilo almış,maşallah!
    öpüyoruz,sevgileeer...

    YanıtlaSil
  6. ne güzel şeyler yapabiliyorsun aferin sana Ceren :)

    Ekim'cim, geçmiş olsun çok... Atlatmanıza sevindim, bu sıcaklarda tuz biber olmuş ama kilo almaya başlamış, tamamen atlatmış demek ki...

    Bu uyutmaya çalışırken ayağa dikilme durumu aylardır başımızda, kafayı gözü vuruyorlar uyku başa vurmuş ama illa ki ayağa kalkılacak... çılgın bunlar çılgın...

    YanıtlaSil
  7. *Arkadaşlar, teyzeler, ablalar, hepinize biraz gecikmiş olarak teşekkür ederiz.Bu süre zarfında bizim kız yine ateş+boğaz ağrısı şikayetleri ile hastalandı.Bugün düzeldi sayılır ve yarın kontrol var.Umarım yeniden başlamaz!!

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun umarım şimdi daha iyidir

    maşşallah kuzuma Allah nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  9. *Yasemin sağol, şu an uyuyor, herşey normal.Sadece iştahsızlığı kaldı inşallah o da yarına düzelir...teşekkür ederizz...

    YanıtlaSil
  10. Ah ben bunu nasıl atlamışııım?

    Ceren'ciğim harikasın! Ne güzel şeyler öğrenmişsin öyle, afferin sana. Nice nice mutlu, sağlıklı on aylara!

    Hastalıklar için de çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  11. *Yapıncak Teyzee, çok sağoll.Ben şimdi uyuyorumm.Annem de Ada'nın havuz keyfini sesli olarak izleyecek şimdii...

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker