Sayfalar

29 Nisan 2011 Cuma

23 Nisan'da bu sayfa senin...

 23 Nisan'da bu sayfa senindi küçük birtanem.
Ve sana sormuştum hani "hep ben yazıyorum şimdi de sıra sende.
Ne yazmak, neyin fotoğrafını koymak istersin buraya?" diye.
Ve sen de "hımm biraz düsüneyim anne" dedikten sonra şunları sıralamıştın;
  
Ayıcık resmi olsun, 

Kelebek resmi olsun, 

Prenses tacı olsun demiştin,
  
Görsel aramalarımızda çıkanlardan da bu fotoğrafları sen seçmiştin...
  Hatta prenses tacını ararken Tac Mahal'i de görüp beğenmiştin...
  
  
Ben ısrarla "pekii 23 Nisan diyince aklına neler geliyor?" dediğimde "bayrak resmi de koyalım annee!!" 


Ve şarkını söyleyip "bu sarkımı da yazar mısın anne?" demiştin ya...

23 Nisan kutlu olsun
sevinin küçükler
övünün büyükler
23 Nisan kutlu olsun

İşte o günden bugüne ancak yazabildim fıstığım.
Nice güzel ve aydınlık 23 Nisan'ların, 23 Nisan'larımız olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie 2nd Birthday Ticker