Sayfalar

3 Nisan 2010 Cumartesi

Gecikmiş sobe - 2 - Evim / Müziğim

Ahh ah Şeyda taa ne zaman sobelemişti beni. Kısaca şöyle anlatayım;   
fotoğraf; webden

Evim........seviyorum, benim köşem salondaki masada duran benim laptopun olduğu  taraf:).Genellikle koltuklarda pek oturmam, ya Ceren'i uyutmak için onun yatağında olurum ve uyuyakalırım, ya da uyanıksam mutlaka salondaki masanın kenarındayımdır...Orta / kısa vadede yeni ev planımız var, bakalım kısmet, şans, adına ne dersek diyelim bir ufacık sihirli değnek müdahalesi gerekli bize sanırım:) İşte o müdahaleden sonra istediğim, bana ait küçük bir  okuma ve dinlenme köşesi.Pencere kenarında köşede loş ışıklı bir lamba, rahat bir  koltuk ve ufak bir sehpa.Kitaplar ise diğer hayalim olan hobi odasındaki dolapta durmalı ki okuma köşem gayet sade olsun...

Müziğim.......Uzunn süren işe gidiş ve dönüş yolunda, serviste Voyage FM, evde tv de kanal 444(chill out), Ceren'in odasında da Voyage FM.En güzel yanı dikkat dağıtmadan kafayı dağıtması:) ve alıp başka yerlere götürmesi...

2 yorum:

  1. bir hobi odası bizimde eşimle hayalimiz...tabi öncelikle kafamız agöre bir ev. umarım bahsettiğin herşeye kavuşursun
    sağlıkla

    YanıtlaSil
  2. *esay esin, çok sağol.umarım sizin de hayaliniz gerçekleşir;)

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker