Sayfalar

6 Nisan 2010 Salı

29.ayda sanatsal ilkler...

  
Kartal ekolojik pazarda Gel-oyna'da kendi seçtiğin ahşap oyuncağı boyama deneyimin...

Janset ve Emincan ile Gel-Oyna'da "sulu kağıt boyama" çalışmanız...

Kum ile boyama. Renkler kendi seçimin...

Tabii ki kedicik de kendi seçimin :)

Hafta sonu okulda Ege ile birlikte ebru çalışması ile tanışmanız...


Eserlerin...

Ve ilk sergin :)
Resimlerini mustiler tutsun istedin, onlarla yapıştırdık duvara.
Başucuna da aile resmimizi asmak istedin.
Hepsinden de büyük keyif aldın, hepsi ilklerin olduğundan yeni heyecanlar tattın, yeni şeyler keşfettin.Sanatçı ruhlu minik fıstığım, umarım hayatında sanatın kocaman bir yeri olur...

10 yorum:

  1. Masallah Ceren'e, cok begendim resimlerini, ozellikle basucundakileri :)

    YanıtlaSil
  2. Özgür'cüğüm, umarım dediğin gibi sanat hep hayatında olur Ceren'in. Sanatçı ruhlu, "tasarımcı" (kendi deyişiyle) bir küçük kızın annesi olarak :) tüm çocuklar için diliyorum bunu :))) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ekolojik pzara bir yolum düşmedi:(
    İlk fırsatta bende gitmeliyim.Kendin boya oyuncağı çok güzelmiş...
    Cerenin resimlerine de bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. sanatçı ruhlu Ceren'e maşallah hemde en kocamanından:))

    YanıtlaSil
  5. Sanatci ruhlu minik fistik, buyuyunce buyuk bir ressam mi olacak annesi??
    Aferin sana Cerencim :)))

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederiz arkadaşlarr;)
    ben de tüm çocukların hayatına bol bol sanat diliyorum:)

    YanıtlaSil
  7. yaratıcı Ceren' e kocaman bir maşallah.. eeee anasının kızı diyorum:)) bol bol öpüyorum onu :)

    YanıtlaSil
  8. *Rukiye Teyzesi, teşekkür ederiz biz de öptük sizii:)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok başarılı, tebrik ediyoruz.

    YanıtlaSil
  10. *Cocukla cocuk, teşekkür ederiiz:)

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker