Sayfalar

28 Kasım 2009 Cumartesi

Mim / İkisi birarada



Sevgili Şule ve sevgili Iraz mimlemişti beni. Fırsat bulup ancak yazabiliyorum...
İkisi birarada mimlerim;

1.Mim

*Bloguna neden bu ismi verdin ?
İsmimin baş harflerinin tersi (keo) + benim alanım (zone) olması sebebi ile bu ismi uyduruverdim:)

*En son satın aldığın garip şey ?
Garip mi emin değilim ama, ekmek yapma makinası.


*Blog yazarken istediğin şeyler ?
Tabii ki kızımın uyuyor olması ilk şart.Sonra da yazıya uygun resim/fotoğraf bulmak ve resme uygun yazı rengi seçmek.


*Şeker gibi olduğun anlar?
Uzun zamandır istediğim şeyleri aldığım "o an" lar:)
ya da
Uzun zamandır listemde olan ama birtürlü yapamadığım şeyleri yaptığım anlar.



*Arkadaşım artık sormayın dediğin şeyler?
Aa hala emziriyor musun?Eee ne zaman bırakacaksın?
 Cevabı da buradan vermiş olayım(kısmetse kış sonuna kadar:)


*Aynaya bakınca gördüğün ?
Alnımda belirmeye başlayan çizgiler:(


*Kendini okutan blog dediğin?
İlgimi çeken herhangi bir konuda içeriği olması yeterli.


*Bir blog sahibiyle karşılaşabileceğin yerler?
Ahşap oyuncak dükkanları, kitapçılar, dekorasyon mağazaları, parklar diye tahmin ediyorum.


                                                  *   *   *   *   *   *

2.Mim


Çocuğunuzun 7 ilginç özelliği


* Gerçekten istediği ve kafasına koyduğu birşeyi yapmadan ya da yaptırmadan asla rahat etmez. Bazen unutturmaya çalışsak da unutmaz:)

* Önceden anlatıp alıştırmak kaydıyla farklı ortamlara ve farklı durumlara kısa sürede ayak uydurabilir.Bu işimize yarayan bir özelliği:)

*
Uykusu geldiğinde çok zıpırlaşır, çenesi düşer, herzamanki halinden çok farklı bir hal alır, tipik bir yaramaz erkek çocuğuna döner :)

*
Yemek ve yatak konusunda günü gününe uymaz. Çok sevdi diye dondurucuya barbunya doldururum ikinci seferde yemez, bir gece uyanınca yanımıza yatar, diğer gece beni yanına çağırır "büyük yatak güceel değil anne benim yatağıma gidelim" der:)

*
Geçmiş hafızası ve şarkı, tekerleme ezberleme kabiliyeti çok iyidir.Çoğu zaman anneannesinin öğrettiği şarkıların unuttuğum bazı kısımlarını uydurmasyon söylerken benim yanlışlarımı düzeltir:)

* Espri yeteneği ve bizi her fırsatta kandırmaya çalışması(aslında bildiği şeylerin tersini söyleyip şöyle bir yandan cin gibi bakışı ile kikirdemesi).Bazen de olayları kendi işine geldiği gibi çevirmesi (sadece bir örnek: baba sen düşme diye ben tutuyoyum buydan-arabada kendi koltuğuna oturmamak için babasının koltuğunun demirini tutmak isterken:).

* Kendi kendini telkin etme yeteneği:) Alışverişteyken ya da gezerken gördüğü herhangi birşeyi alamayacağımızı söylediğimizde alalım diye tutturmaz; "-benim başka, yaten(zaten) benimki evde, o büyük ablalay abiley için" der. Aslında evde olmasa bile kendini buna inandırır.Ona evde olmadığını, ama büyüyünce alabileceğimizi anlatınca kabullenir.

Yine uzun bir ara ile mimlere yetişebildiğim için, kimseyi mimlemiyorum...

3 yorum:

  1. Bu mimler güzel oluyor yakından tanımak için,Keo's Zone un anlamını öğrendik mesela
    Mutlu Bayramlar

    YanıtlaSil
  2. iyi bayramlar...
    bu arada şu artık sormayın dediğin şeye ben de canı gönülden katılıyorum.kalabalık bir sııftayım bütün gün ve gribi eve getirme riskim çok yüksek,ceren'i korumak için kış sonuna kadar ben de emzirmeyi düşünüyorum ve böyle söylediğimde bana tuhaf tuhaf bakan insanlara da gıcık oluyorum.benim gibi düşünen biri daha olduğuna çok sevindim.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. *siyap, sen daha da riskli durumdasın tabii.ortak noktamıza ben de sevindim;) sevgiler

    *çocukla çocuk, yorumlarımda sorun var yazdığını görmüştüm ama şimdi göremiyorum:(
    teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker