Sayfalar

16 Ağustos 2009 Pazar

Ceren 22 aylık


diyaloglar;


bunu bije kim getirmişti dün?(başkasının herhangi bir zamanda verdiği herhangi bir hediye için)

bunu bije kim veemişti dün anne?

zafer amcan kızım

hee dova ablanın babası, evet(kesin bir tavırla başını öne eğerek).

*********

annecimm? (durup dururken yüzümün dibine gelip kafasını yan çevirip:)

*********

bu bijim aabamız deel ki, bizim aabamız beyaz deel mavi, evet!

*********

merak güjel şey:)

*********

ii ki doydun ayşee, iyi ki doydun idilsuu:)

*********

bunlar dova ablanın kalemi deel ki onun kalemleri adanada, evet!

*********

parkta tanıştığımız özge abla ile oynayıp eve geldikten sonra akşam

ceen de kıımıcı kaydıraktan kaymıştı, öjge abla da kaymıştı

*********

parkta yere serilmiş yatan koca köpeği görünce

annee, bak bu fil annee, evet!

**********

yaa..........anne gitme yaa, buraya yat yanıma

bu odada sinek may anne yaa, başka odada yatalım

*********

anneannesi: kızım gel benim yanıma yat hadi beraber uyuyalım
yatmıcam annanne yatmıcam!
benim yatakım başka, bak oodaa(orda) işte!

*********

kaydırağın merdivenine çıkarken poposundan destekleyince
bıyak anne bıyak, ben kendim çıkıcam
çıkarken de kenarlardan tutup kendi kendine tekrar eder;
sıkı tut, düşme sakın sıkı tut (annesinin iki saniye önce söyledikleri)
***********

Orda kaç tane var Ceren?(herhangi birşey için)
dööt altııı şekkiijj dokuujj onbiii onikiii ondöött onaltıııı
heee bissürü may annee



5 yorum:

  1. :))))
    Tıpkı ceren'nin konuşmaları allah bağışlasın

    YanıtlaSil
  2. Cok tatli coook :)))
    Masallah Ceren'e bicir bicir konusuyor :)) Daha nice aylara, yaslara Cerencim..

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı ve akıllı bir kızsın cerencim.daha ne harikalar yaratıcak bizleri şaşırtacaksın bakalım.akıllı bıdık seni.yeni aylara sağlıkla inşallah.kocaman öpüyoruz seni fındık.

    YanıtlaSil
  4. Size bir ödülüm var sayfamdan alabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  5. *istebudurhayat, teşekkürler, ödül için de;)ilk fırsatta yazacağım
    *Meltemve Beyhancım teşekkür ederizz...

    YanıtlaSil