Sayfalar

25 Ağustos 2009 Salı

Bu yazıyı yazdığımda Ceren 15 aylıkmış oldukça eskilerde kalmış yayınlamayı unutmuşum nasıl olduysa?
Ama silmeye de gönlüm elvermedi şimdi, anılarımızda kalsın dedim yayınladım gittii:)

Diyaloglar...

senin adın ne Ceren?
-ceee
soyadın ne?
-kaaa
annenin adı ne?
-öozjggu
babanın adı ne?
-maammee

********

emmek isteyince bana
-otuu! otu!! diyor ve odasındaki sandalyeyi gösteriyor.
gece uyanınca da aynen:)

*********

yatağından inmek isteyince ayağını atmak istiyor
-aşşaa aşşaaa

8 yorum:

  1. :) Bizde şimdilerde soruyoruz bu soruları begüme ...İyi yapmışsın.

    YanıtlaSil
  2. Güneşçim 18 bile değil 15 aylıkmış şimdi düzelttim:)sevgiler

    YanıtlaSil
  3. keocum eskide kalmış postu bugunun tairhine taşımayı beceremedim ben,eski tarihte kalıyor.
    neyse bloguma bi uğrarsan sana ufak bi hediyem var.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Şule ödül için teşekkür ederim, yazıyı yazacağım ilk fırsatta;) sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. bende de bir ödülünüz vardı ama almadınız

    YanıtlaSil
  6. istebudurhayat, aldım aldım teşekkür ederimm, yazıcam ilk fırsatta ,sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ben de play dough lardan bosalan kutulari kullanarak yaptim bu kutulari. Zaten aldigimiz birsey diye.

    YanıtlaSil
  8. *Burcu harika fikir hem de kendisi açamıyor kapaklarını:)Ama biz yeni almaya başladığımız için, her kapak rengi ayrı telden çalıyor şimdilik:)biriktirmeye başlayım en iyisi.

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker