Sayfalar

10 Temmuz 2008 Perşembe

Mutfak hallerim...

Artık ben de aile soframızdaki yemeklerden yemeye başladım.Çünkü doktor amca öyle söylemişti.Bana da bir süre daha yasak olan şeyler var diğer arkadaşlarıma olduğu gibi.İnek sütü, bal, yumurtanın beyazı ve tuz.


Annem uzun zaman önce mutfaktaki masa örtüsünü ve kilimi kaldırdı.Neden?
Tabii ki ben rahat rahat yemek yiyeyim diye:))

Hımm, yoğurdu çok severimm.

Her türlü de yerim.

Bisküvimi kavanozdan kendim alırımm.

Sonra da kıtır kıtır yerimm.
Hepsini ağzıma doldurup fazlalıkları dökerim, kalanı yumuşatıp yutarımmm.


Annem bana yemek yedirirken bir yandan da o an ne yiyorsam (fasulyemi, bezelyemi, ekmek parçalarımı, çekirdeksiz üzümümü) önüme tek tek koyar, ben de onları iki parmağımla yakalamaya çalışırım.

Hiç affetmem, bazen zar zor da olsa yakaladım mı bırakmammm,
Hamm yaparımm:)

Sonra da kendimi alkışlarımmm!!
Heheyyy:))

5 yorum:

  1. Teyzesi der ki:
    Canimmm benim...sen ne de gusel yemek yiyorsunnnn.....

    YanıtlaSil
  2. yakında masa sohbetine de başlar çok şirin maşallah

    YanıtlaSil
  3. *Teyzeem, özledim seni! Hadi gel de sana da mama yedireyim ellerimleee!!

    *Çocukla çocuk, :) olmayacak şey değil valla:))korkulur bu miniklerden...

    YanıtlaSil
  4. ÇOK TATLISIN CEREEEN BENDE SENİ YİYEBİLİR MİYİİİİİİM

    BAB TEYZEN:)

    YanıtlaSil
  5. *Beybab Teyzeemmm, ama sen beni yersen ben senin lezizz mamalarını nasıl yiycemmm???

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker