Sayfalar

30 Mayıs 2008 Cuma

Hımm, Beybab Pastası

ISLAK KEK
4 yumurta
3 fincan şeker
4 fincan un
2 yemek kaşığı süt
1 paket kakao
1 paket kabartma tozu
keki ıslatmak için 2 su bardağı soğuk süt

KREMA
1 paket krem şanti
1 bardak süt
SOS
çikolata sosu

Beybab ne yaptııı?
keki 170derecede pişirdi
sıcakken 2 bardak soğuk sütle ıslattı
iyice soğuyan kekin üzerine, çırptığı krem şantiyi sürdü
servis yaparken de üzerine çikolata sosu döktü

Biz ne yaptık?
Afiyetle yediikkk ve eline sağlıkkk dediikkk!!

Süperdiii ben kocaman iki dilim yedimm,
yiyemem yiyemem dedim ama fotodakini de mideye indirdim son anda:))
Değil sabahtan akşama, sabahtan geceye kadar bizi ağırladığın için ana-kız teşekkür ederizzz Beybab Teyzemizzz!!

4 yorum:

  1. afiyet bal şeker olsun ceroş ve annesineeeee.

    sende fotoğraf çekerken hayli yoruldun ama neyseee:))))

    YanıtlaSil
  2. Sağol Beyhan'cığım, evet baya uzun sürdü foto ama değdi:)

    YanıtlaSil
  3. yaaa böyle bir pastayı yememek olurmu,harika görünüyor,ama tabiii dikkat edip fazla kaçırmammak lazım tabii :))

    YanıtlaSil
  4. *Esin haklısın fazla kaçırmamak lazım ama ben dayanamadım işte:)

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker