Sayfalar

22 Mayıs 2010 Cumartesi

Halacığımın mutlu günleri
1 Nisan/nikah - 16 Mayıs/düğün

Bugünlerde annem çok yoğun olduğundan, bu büyük olayları da ancak yazabiliyor işte. Halacığımın nikahı, kına gecesi ve düğününü de güzel bir telaşla geride bıraktık.

İşte şurada oldu nikah...

Sonra kutladım halacığımı...


Düğünden sonra da koklaştık tabii ki;)

Vee gelin tacını bir deneyeyim bakalım dedim:)
Halacığım, enişteciğim, size mutluluklar diliyoruz ailece.
Her gününüz bugünleriniz gibi mutlu, heyecanlı ve gülücüklerle dolu olsun...

Kına gecesi notu: Elime kına yaktım bak nasıl olmuş kızım?Sen de ister misin? dediğimde bir anda ağlamaya başladın.Meğer ben kına "yaktım" diyince canımın acıdığını, elimin yandığını sanmışsın ve bana kıyamamışsın fıstığım.Hemen bana ıslak mendil getirdin ve ağlaya ağlaya kınayı silmemi söyledin:) Ve ne kadar açıklasam da iş işten geçtiği için sana kına sürmeme izin vermedin...


5 yorum:

  1. Kına olayına içim eridi, canım ne kadar üzülmüş belli ki cümlenin içinde yakma sözcüğünü duyunca.
    Çok tatlısın Ceren'cim, Maşallah sana:)

    YanıtlaSil
  2. mutluluklar dileriz..kızına da çok yakışmış gelin tacı:))

    YanıtlaSil
  3. Cigdem 'e uzun uzun mutlu omurler diliyorum sevdicegiyle:)). Ceros'ada tac cok yakismis:))

    YanıtlaSil
  4. Kıyamam nasılda hassaslar değilmi...
    Yeni evlilere de mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  5. hepinize teşekkür ederizzz arkadaşlar;)
    sevgilerrr

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker