Sayfalar

21 Şubat 2010 Pazar

2 yaş anketi

Sevgili Esra'nın bloğunda okuduğumda, seneye mutlaka uygulamalıyım demiş ve not almıştım. Gerçi 2 yaş anketimiz 28.ayda neredeyse 2,5 yaş anketi oldu ama olsun;)  

Not: Bere için Özden Teyze'ye teşekkür ederiizz.

Anketi Ceren yatakta yıığıp yıığıp yıplayken(zıp zıp zıplarken) o an aklıma gelen sorularla çaktırmadan yaptım:)
İşte sorularım ve cevaplar;

  1. En sevdiğin tokan hangisi?...........Çilekli kıımıcı ve yüğafa(zürafa) tokalayım.

  2. En sevdiğin kişi kim?..........Şensin anne :)

  3. En sevdiğin oyuncağın hangisi?.........Bu kalpli picamam

  4. En çok nereye gitmek istersin?........Okul

  5. Her zaman nereye gitmek istersin?........Payk

  6. En sevdiğin renk ne?..........Kıpkıymıcı

  7. En sevdiğin ayakkabın hangisi?..........Kıpkıymıcı ayakkabım

  8. En çok hangi yemeği seviyorsun?........Pilav

  9. En sevdiğin şarkı?..........Anneannemin şaykılayı
    Birisini söyler misin?.......Müjdelej olşun kay yağdıı, koşun çocuklar hey, heyrayaf beyajlandı bugün şenlik may.....

  10. En sevdiğin hayvan hangisi?.........Kedi

  11. En çok hangi kitabını seviyorsun?.........Şirin'in kitabı

  12. En sevdiğin arkadaşın kim?........Emincan bi de İdilşu

  13. En sevdiğin çizgi film hangisi?.........Benim çisgi filmim

  14. Evimizde en çok hangi odayı seviyorsun?........Ceyen'in odaşını şeviyom

  15. En sevdiğin meyve hangisi?........Üjüm, ama moy üjüm.

    Aklıma gelen sorular bunlardı o an. Bu süre boyunca zıpladı zıpladı bizimki:) Bu eğlenceli anketi herkese tavsiye ederiz...
    Bakalım seneye 3 yaş anketini de yapmak kısmet olursa tercihleri nasıl olacak?

7 yorum:

  1. Çok sevdim ben de bu anketi :)
    Cerene kıymıcı çok yakışıyor.

    YanıtlaSil
  2. Bir de ;
    Bundan sonra http://gunescuneyt.blogspot.com adresinde devam ediyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Çok komik yaa,bende yapıcam ömere :))

    YanıtlaSil
  4. Ne guzel bir zamanla olmus bu:) Kipkiymici sevdalisi Ceren! Ben tamamen unutmusum listemde oldugu halde.
    Ogurcugum kartimiz gecmedi mi elinize hala?

    YanıtlaSil
  5. *suinci, Esin, tavsiye edilir, çok eğlenceli;)
    *gücübe, teşekkür ederiz, linki değiştirdim sağol.
    *Elifcim, gelmedi henüzz, beklemedeyiz...

    YanıtlaSil
  6. *Nurdan, ben de Esra'da ilk okuduğumda aynı şeyi söyledim;)

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker