Sayfalar

18 Aralık 2009 Cuma

Yeni yıl arkadaşım

Montessori grubumuzda yapılan yeni yıl çekilişinde ben İpek Ablam'a çıkmıştım. Birkaç gün önce de hediyelerim geldi...



 Annem önceden anlatmıştı bana yeni yıl için hediye alıp bizim de hediye göndereceğimizi.
Paketi görünce çok heyecanlandım, hemen açmam lazımdı :)



İpek Ablam bana birsürü hediye yollamıştı. Hangi birine bakacağımı şaşırdım, hepsinde "aaa!! anne bakşanaa! bak bakk ne may buydaa!" diye sevinç çığlıkları attım:)


En sevdiğim hayvanın kedi olduğunu bilmiş İpek Ablam ve bana kedili yeniyıl kartı hazırlamış, içine de güzel dileklerini yazdırmış Fulya Teyzeye.
Kendi elleri ile çok güzel bir hatıra resim yapıp ikimizin de isimlerini yazmış.
Yapa Yayınları'ndan özenle seçilmiş iki kitap almış bana.
Vee mıknatıslı ahşap geometrik şekil panosu.

İpek Abla ve Fulya Teyzem çok teşekkür ederim.
Beni çok mutlu ettiniz:)
Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun.
2010 size şans getirsinn.

Bu arada biz de Defne'nin hediyeleri için hazırlık yapıyoruz annemle.
Bu haftasonu göndereceğiz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie 2nd Birthday Ticker