Sayfalar

5 Eylül 2009 Cumartesi

Bilgebebek ve istebudurhayat'a ödülden ötürü teşekkürler...

25/08 de yazmaya basladigim fakat bugüne kadar adsl sizlikten dolayı tamamlayamadığım bu yazıda kuralları biraz altüst edeceğim sanırım, kendimle ilgili kısmını es geçmeyi tercih ediyorum daha önce buna benzer bir mimi yanıtlamıştım "garip huylarım" dı adı.Yoksa Ceren uyanırsa bu yazı da yarıda kalacak!
En iyisi ben hızlıca listemi yazayım;

*Logoyu ilk gördüğüm anda aklıma Eren Derin'in annesi sevgili Meltem'in hep imrendiğim harika scrapbookları geldi birden.

*Ve zevkle takip ettiğim sevgili Karen Hanım .
*sürekli üreten sevgili Hayata dairlerim(okuyorsan davetiye istiyorum mailini bulamadım),
*her daim her alanda kreativ olan Pratik Anne
*vee amigurumi piri Hamarat Anne
*Pinik Kuş sevgili Ayça da çok yönlü kreativlerden benim için.
*Mira'nın yaratıcı annesi Banu
*yazılarıyla beni alıp başka diyarlara götüren Pınar ve Archisugar Esra
*minyatürleri emek, sabır, yetenek isteyen Aslı Bayülgen,
*çok kısa aralıklarla iki kez anne olma cesaretini gösteren Özlem ve Hayal,
*hayattan keyif almayı her daim başarabilen, bunun için çok emek sarfeden Anne ve Bebişi
*her bloğu ile fark yaratan Minik Yaprakın Annesi
*çok yönlü sanatçı sevgili Yapıncak

Hımm liste böyle uzar gider sanırım...

Üstelik yeni tanışıp, yorumlarını okuyup henüz ziyaretlerine gidemediğim bloglarda da biliyorum ki kreativ dostlar var;) ilk fırsatta gelmek istiyorum sizlere...

Sayı sınırını da altüst ettim ne de olsa geç kaldım yazmakta, zaten bu mim de kapanmıştır artık diye tüm kuralların affına sığınıyorum:)

7 yorum:

  1. ah canım bana da yer verişsin,sevindim. ben de seni cok basarılı ve creative buluyorum. hem Cerene yaptıgın oyuncaklar hem de el becerilerin super..
    tesekkurler,
    xoxo :)

    YanıtlaSil
  2. ahh canim ahh, scrapbookinglerimi begendigin icin sana cok tesekkürler :) sevindirik oldum birden.. Keske cok vaktim olsa da daha güzellerini yapabilsem?? Malum zamasizlik, uykusuzluk dizboyu!! Baksana bu msgi kacta attigima ;)
    Sevgiler ve böyle güzel bir blogu takip etmemize izin verdigin icin coook tesekkürler Özgürcüm sana ve minik prensesine de öpücükler :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim arkadaşlar:))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba cnm,
    Yeni gordum yazini, utandim kendimden cok tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  5. Aslıcım olur mu ;) rica ederim canım...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Özgür,son birkaç aydır bende o kadar yoğunum ki.Hiç fırsat bulamıyorum.işyerinde zaten birçok site gibi bloglarda girişim engeli konmuştu.Kendi bloğuma da sizinkilere de giremiyorum maalesef.evde de vakit kalmıyor.o nedenle biraz ara vermiştim ama son günlerde fırsat buldukça post girmeye çalışıyorum amacımda paylaşım tamamen canım.takip edilmek gibi bir kaygım yok.yazdıklarımdan yararlanmak isteyen olursa diye amacım ama siz değerli dostları görmek de ayrıca mutlu ediyor canım.Bende fırsat buldukça uğrayıp toplu okumaya ve bazı yazılarınıza ancak yorum bırakmaya çalışıyorum.kızlarımın bloğunu şifrelemiştim ama inan oraya bile yazamıyorum artık pek.ilk fırsatta davetiye göndermeye çalışırım canım.seni ve minik ceren'i çok öpüyor,sağlık ve esenlik diliyorum.

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker