Sayfalar

7 Haziran 2009 Pazar

İki Cumartesi...

31.05.2009 - Halacığımın nişanı

Halacığımm, tebrik ederim siziii.
Bana aldığın elbiseyi senin nişanında giymek kısmetmiş bakk!!
Düğününde gelinlik giymek isterim hehehhh:))


*** *** ***

06.06.2009 - Oyun grubu / Caddebostan Plajı

İlk kez gittiğimiz bu plajda Emincan'la oynarken...

Annem ve ben...

Transa geçip defalarca oynadığım oyun: küçük kaba kum doldurup yere dökmek...

Emincan ve ben...

Suyun içinden taş toplarken...

Uzuun dönüş yolunda...

6 yorum:

  1. cerenim ne kadar tatlısın sen maşallah.senin ve annen adına sevindim çok güzel 2 cumartesi geçirmişsiniz.öncelikle halayıda tebrik ediyoruuuum.allah tamamına erdirsin inşallah.sonrada bey bab teyzen ve bebeği olarak seni kocamaaan öpüyoruuuuz fıstığım:))

    YanıtlaSil
  2. Halayı tebrik ederiz, allah mesut etsin inşallah.. Deniz kokulu bir şehirde yaşadığınız için çok şanslısınız inan, oyun gruplarıyla yapılabilecekleri düşündükçe bile heyecanlanıp, Ankarada yaşadığıma üzülüyorum..

    YanıtlaSil
  3. halayı tebrik ediyorum.ayrıntılar için buluşalım diyorum.
    deniz ve güneş iklisine cerenimo da katılınca daha bir güzel olmuş, tadından yenmez ısırılır olmuş şirine...

    YanıtlaSil
  4. hepinize teşekkür ederizz;)

    YanıtlaSil
  5. Halanı Tebrik Ediyorum Bende canım
    Bize oyun grubu kısmet olmadı bir kere buluşabildik,

    YanıtlaSil
  6. Güneş Teyzee, teşekkür ederizz.

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker