Sayfalar

8 Şubat 2009 Pazar

Sobe / 5.Cümle

Geçen hafta sevgili Açalya beni sobelemişti.

Önce Kurallar;
Yakınınızda bulunan ilk kitabı alın. 161. sayfayı açın. 5. cümleyi okuyun. Blog sayfasına yazın.

Sonra Sonuç;
Yakınımdaki kitap Lezzetli Püreler Mutlu Bebekler :))
161.sayfası yok.98de bitiyor işte bu yüzden 161-98=63.sayfaya bakınıyorum ve şansıma ne çıkıyor?
Kabak Graten tarifi hehee:)) Malzemeleri geçersek 5.cümle şöyle;
"Patates karışımını, kabağı ve sütü el blendırı ile püre haline getirin."

Not: Önceleri hiç blender kullanmadım Ceren'in yemeklerinde.İlk zamanlar tel süzgeçten geçirdim, sonra da çatalla ezdim yedirdim.Ama şu sıralar balık, tavuk ekleyince ağzında gırç gırç eden şeyler olursa huylanıyor, bazen kullanıyorum blender.

Ben kimseyi sobelemiyorum çünkü bu sobe çok hızlı dolaştı herkese bir şekilde uğramıştır sanırım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie 2nd Birthday Ticker