Sayfalar

8 Aralık 2008 Pazartesi

Çok amaçlı ambalajlar

Eskiden de takıntılıydım bu konuda ama bu kadar değildim itiraf ediyorum. Herşey Ceren'den sonra hızla gelişti:)
Artık beynim etrafı daha farklı algılıyor desem yeridir:)


1- Kaşık Çikolata

Önce bir kutu kaşık çikolata alınıır, arkadaşlarla kahve eşliğinde bir güzel bitiriliir. Sonra tam çöpe atacakken akla "acaba Ceren'in önüne bu kutuyu koysam, kaşıkları da versem yapabilir mi?" diye bir soru gelir. Biraz erken mi, belki düz olarak koyar da ters olanlarda ne yapar falan filan diye düşünürken, çocuğunuz sizi bir güzel utandırııır:))

Ters olanları da sabırlı anlarına denk gelirse bir güzel yapıyor. Hatta kaşıkların bombeleri farklı yönde olursa onları da düzeltiyor. Ama bazen de uğraşmaya tahammül edemiyor ve elinin tersiyle hepsini birden bozuyor:))

2 - Kozmetik Seti

Bilmediğim ürünleri almak gibi bir alışkanlığım yoktur ama bu sefer kutuyu görünce dayanamadım, hemen bir tane aldım. Bu kutuyla neler yapılmaz ki?:) Harika bir materyal kutusu olur ve hatta ürünler güzelse bir tane daha alınabilir...

Nitekim ürünler denendi, onaylandı ve bir tane daha alındı. Dışı Ceren' e, içi de bana ve teyzesine yaradı...

3 yorum:

  1. Ceren böyle yaratıcı annesi olduğu için çok şanslı.

    YanıtlaSil
  2. Demek yalniz degilim :) cok mutlu oldum okuyunca, kendimi kotu hissediyordum aldigim seyin kendisinden cok ambalajini onemseyince...
    Hatta simdilerde birde birsey gorup bunda potansiyel var deyip alip bir kenera atiyorum, 4 yasimiza kadar yetecek meteryal birikti evimizde :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. *Şermin, bizler de şanslı anneleriz sınırlarımızı zorlayan çocuklarımız olduğu için:)
    *Arzu, çok sevindim demek yalnız değiliz:)Biz de itinayla biriktiriyoruz:)

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker