Sayfalar

21 Eylül 2008 Pazar

11 aylık oldummm

İşte bu ay yaptıklarım ve yaşadıklarımm;
  • Bu ay da ateşim çıktı boğazım ağrıdı ve antibiyotik kullanmak zorunda kaldımm:((
  • Yeni yeni kelimeler öğrendimm(aslında öğrendim de tam olarak söyleyemiyorum:))hepsini yarım yarım söylüyorum.Terlik=tea, ekmek=eeme, anne, baba(bunlar tam).Daha birsürü var annem onları önceden yazmıştı "ben" ce yazısında.
  • Kötü şeylere de ööögh diyorumm ama yine de merak ettiğim için elliyorum napiimm.
  • Yatağımdan aşağı sürekli birşeyler atıyorumm, ardından attii diyorum ve mutlaka onu bana geri vermelerini istiyorum.Vermezlerse çook bağırıyorum.
  • Yapboz oyun halımın parçalarını çıkarıp iki elimde birer tane sayıyla odadan odaya emekliyorum.Bazen o sayılarla uyuyorum.Gece kalkınca da onları gösterip geel gel yapıyorum.
  • Birkaç saniye ayakta durunca çok seviniyorum ve şaşırıyorum.Bir de kıkır kıkır gülüyorumm.
  • Annem eve gelince hemen meme meme diye ağlamaya başlıyorum
  • Sokaktan geçen su minibüsünün kornasından çok korkuyorum.Tam ben uyuduktan sonra geçiyor hemen uyanıyorumm:(
  • Oyuncaklarımın bazılarını bu ay keşfettim.Renkli halkaları çubuğuna geçiriyorum, geri çıkarıyorum.Geometrik şekilli olan oyuncağımda yuvarlak olanı doğru yerine takıyorum, ama diğerlerini de oraya takmaya çalışıyorum.Kare kutularımı daha önce iç içe geçirmeyi biliyordum ama artık üstüste de koymaya çalışıyorum.Ama tam yapamıyorum henüz.
  • Çantaya, kutulara, poşete birşeyler koymayı çok seviyorum.
  • "Beeyaz ördeek" diyince şap şap vurmaya başlıyorum, "amca ne çaldı diyince" arp, köpek=hav, kedi=meaavv, keçi=miee diyorum.
  • Mama sandalyesindeyken hep buzdolabının üstündeki süsleri istiyorum, vermezlerse bağırıyorum.Verirlerse de diğerlerini istemeye devam ediyorum.
  • Birşey aklıma yattıysa başımı aşağı yukarı "hıhıı, evet" der gibi sallıyorum.
  • Bana söylenen çoğu şeyi anlıyorum, istedikleri şeyi veriyorum.
  • Hala emerek uyuyorum ve artık geceleri daha sık uyanıyorum.Annem şunlardan dolayı olabileceğini düşünüyor; diş, davulcu, akşam öğününü erken yemem olabilirmiş ona göre.Ama geçen gün bir yerde okumuş bu dönemde yeni şeyler öğrenen ve motor gelişimi hızlanan biz bebekler gecenin bir yarısı kalkıp bunları uygulamak isteyebilirmişiz:)
  • Banyoyu çok seviyorum, ama artık havalar soğuyor ve iki günde bir banyo yapıyorum.
  • Mutfakta çok güzel oyuncaklar keşfettim; bulaşık makinası, fırın, buzdolabı,su damacanası, masanın altındaki demirler.Buzdolabının üstündeki mıknatısları annem aşağı indirdi.Bir de kilim serdi altıma, alıp alıp geri yapıştırıyorum.Bazen buzdolabından alıp bulaşık makinasına yapıştıryorum, ordan alıp fırına emekliyorum, oraya yapıştırıyorum.Buzdolabını açtıklarında hemen oraya fırlıyorum bakalım bana göre ne varmış diye?Ama hemen kapatıyorlarrr.
  • Ayakkabılarımı çok seviyorum.Dolabımı açtırıp hemen oraya bakıp "akk" diyorum.Elime verdiklerinde ayaklarıma tutup " e giydirin hadi" der gibi bakıyorum.
  • Aydedeyi gördüm bu ay."Ade" diyorum ona.Bazı geceler ona bakıp "ade" diyip baybay yapıp uyudum bu ay.
  • Sinirlendiğimde bazen bağırıyorum Bazen de "app" app" diyorum.Ne demekse:)
  • Bu ay boyum uzadı galiba, yatağımı bir kademe aşağı indirdiler babamla dedem.Ama o akşam onlara çok kızdım bağırdım "ne yapıyorsunuz yatağıma?" diye.
  • Odamdaki bordürlerin üstündeki hayvancıklarla oynuyorum, balıklar=baa, kaplumbağa=pa.
  • Artık kitaplarımı yemekten çok resimlerine bakıyorum, konuşuyorum onlarla.
  • Bazen öpücük atıyorum, ama pratik yapmam lazım.En çok baybay yapıyorum.Ve de alkış.
  • Ara sıra kendi kendime birşeyler konuşuyorum.Fısır fısır sesler çıkarıp yarım yamalak kelimeler söylüyorum.
  • Kendi kendime oyunlar başlatıyorum.Mesela masanın arkasına saklanıp ordan kafamı eğip geri çekiyorum, babam ya da anneme bakıp gülüyorum.Perdenin arkasına saklanıp ordan da gülüyorum.Sonra hızlıca çıkıp emekleyerek kaçıyorum:))
  • Şu an ise uyuyorummm, ama şu an 12.ayımdayıımm...

12 yorum:

  1. e kocaman olmussun sen:) masallah:) dogumgunune de bir sey kalmamis ha minik prenses:)))

    YanıtlaSil
  2. Oooooo aferin Ceren'e.. 11'ci ayini ayaklanip karsilamis :)))) Daha nice aylara... Dogum günlerine az kaldi ;))

    YanıtlaSil
  3. Bu ay daha da çok şey yapacaksın Cerencik. Acayip taklitçi olacaksın mesela. İzleyip, kaydedip, hemen aynısını yapacaksın. Annenle baban hem çok şaşıracak hem de çok eğlenecek... Onlar sana gülecek, sen de onlara :))

    YanıtlaSil
  4. Doğumgününe az kaldı. Yeni yaşında tanışır mıyız acaba?

    YanıtlaSil
  5. *Anne ve bebişi Esra Teyzee, evet kocaman oldum ben de MK abim gibii:))

    *Meltem Teyze, birkaç saniye durdum hemen fotoyu yakaladı annem:))

    *Nurdan Teyze, ne güzel şeyler bunlarr sabırsızlanıyorum şimdideenn:))

    *Pınar Teyzee, çok isteriz Duru'yu ve seni tanımayııı:))

    YanıtlaSil
  6. Haftasonunun bitmesine bir gün kaldı, biz de bekliyoruzzz :)

    Ceren kocaman oluyorsun yaşına bir ay kaldı farkında mısın? Nice güzel aylara...

    YanıtlaSil
  7. cerencim çok büyüdün çok ve her geçen gün daha tatlı oluyosun.bak bir sürü şey öğrenmişsin tatlı cadı seni...

    beyhan teyze

    YanıtlaSil
  8. Ahh o bulaşık, çamaşır ve bi dolu makine, buzdolabı, fırın ve yine bi dolu aleett. İlgi alaka hiç bitmeyecek bunlara sanırım :) Göktürk hala kurcalıyor, kurcalamaya da devam edecek gözüküyor.
    Bu arada Ceren hanım yaşını yürüyerek karşılar belki :)

    YanıtlaSil
  9. vallaha o kadar net ve süper acıklamışsınki annesi yazıyı cok anlamlı oldugunu düşündüm üstünden bir sürü blog gezdim ama aklım burda kaldı cok iyi egitim verdigini düşündüm yakından tanımak isterim sizleri yaptıgın diger aktivileride okuyorum ama bir türlü yorum yazamıyorum yorum yazmak bir tarafa kendi blogumada birşeyler yazamıyorum zaman cok kısa her an degerli cocuklarımız için sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,
    Ceren masallah cok cok seker olmus. Allah nazarlardan saklasin. Uzun zamandir netle ugrasamadim o yuzden yorum yazamadim..ama
    takipteyim her zaman..:)
    Sevgiler,
    Asli Eratac

    YanıtlaSil
  11. *Yapıncak Teyze, Beyhan Teyze, Aslı Teyze, Burcu Teyze, Derya Teyze teşekkür ederizzz...Derya Teyze, biz de sizi takip ediyorduk ama artık çok az yazıyorsunuz, meraktayız.Sanki bir gün İkea'da karşılaşabiliriz gibi geliyor bana.

    YanıtlaSil
  12. tesadüfü beklemiyelim buluşalım biz bu aralar hava sogudugundan gidemiyoruz sezinde gripli,ama buluşupta tanışmayı cok isterim.

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker