Sayfalar

8 Haziran 2008 Pazar

Bugünlerde...

Annem önceleri oyun alanımdaki oyuncaklarımı haftada bir değiştirirdi, ama artık onları yanyana diziyor ve ben seçiyorum.
Biraz daha büyüyünce oyuncak rafımdan kendim alacakmışım öyle diyorlar...

Evet abicim ne vardı?
Doldur şu biberonu da muhabbete devam edelim...

Hııı?Birşey mi oldu?
Sol ve karşı duvardaki aynalarımı az önce söküp attım, şimdi sıra yukardan sarkan şu hayvancıklara geldiiii:)))))

Bu dönencenin de zamanı geçti artık anne!Geç bile kaldık kaldırmakta.Birkaç saniye sonra kıracaktım nerdeyse.Böylece bunun da kaldırılmasını sağladım heheee:))

Bizimkiler artık sürekli evde güvenlik önlemleri almaktan bahseder oldular.Bakalım neler yapacaklar çook merak ettim doğrusu??

12 yorum:

  1. Ceren, daha yavaş büyüseniz de biz de birşey kaçırmasak, olmaz mı tatlım?:)))

    YanıtlaSil
  2. Ozgur'cugum cok sekerler bu kizlar :) Maasallah Ceren'e...Su masaya takilan mama sandalyesini nereden aldin, canim?
    Normal mama sandalyesinde Defne'nin duracagini hic sanmiyorum da...
    Sevgiler,
    Hulya

    YanıtlaSil
  3. ceren çok tatlısın yaa maşallah.e annesi artık kızın büyüdü görmüyo musun kaldır şu bebek oyuncaklarını yoksa bak ceren el atıyo kaldırma olayına:))

    beybab teyze:)

    YanıtlaSil
  4. Ne tatli fotograflar bunlar boyle, simdiden hasarilasmis minik Ceren. Operim tombis yanaklarindan :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel gözler onlar , maşallah

    YanıtlaSil
  6. maşallah cerene.
    Keo bizde ciddi bir şekilde güvenlik önlemlerini aldık,ama biraz geciktik .Ömer ağzını sehbanın köşesine vurunca aklımız başımıza geldi.
    Sen erkenden yap ,gecikme.Ayağa kalkıp sıraladığı anda serseri mayın gibi oluyorlar.

    YanıtlaSil
  7. Hepsinde çok güzel çıkmış Ceren maşallah:)

    YanıtlaSil
  8. merhaba ,aslıda yorumlarda rastlıyordum sana .bugün geldim baktım kızın da yazıların da çok tatlı.
    seni reader a ekleyip izlemeye aldım. benim de 6 ayında torunum var .bu montessori eğitimini de merak ettim bilgi verirsen öğrenirim.
    minik tatlı kızına öpücükler, sana da sevgiler bıraktım

    YanıtlaSil
  9. *Pınar Teyzem, olmazz.Keşfedilecek koca bir dünya var dışarda:))

    *Hülya'cığım sağol, bize arkadaşımız hediye etti sağolsun.Ama JOKER mağazasında var canım.Bir de İkea'nın sandalyesinden aldık(Esra Teyzemiz kızacak ama:)) balkona falan rahat çıkaralım hafif diye.

    *Beyhan Teyzem, sen beni ne güzel anlıyorsunn!

    *Arzu, çok haklısın haşarılık konusunda canım:))Biz de Karan'ı öptükk.

    *Çocukla çocuk, teşekkür ederiiz.

    *Esin, biz daha alışveriş yapacağız prizler, sehpa kenarları, kapı stoperleri falan filann!!

    *Aysun, teşekkür ederiiz.

    *Nalan Abla hoşgeldiniz, iyi ki geldiniz.Annem de emekli öğretmen sizin gibi.Ne güzel!teknolojik anneannesiniz siz.Montessori Eğitimini ben Esra(www.archisugar.com) sayesinde öğrendim.Onun sitesinde detaylı bir yazı dizisi şeklinde okuyabilirsiniz.Bir de grubumuz ve ortak bloğumuz var bu konuda.İsterseniz yine Esra'nın bloğundaki mail adresine yazarak gruba üye de olabilirsiniz.Çok güzel uygulamalar yapıyor ve paylaşımlar yaşıyoruz...görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  10. benim gozlerinden hınzırlık akan tatlı Ceren' im..
    Annende benim ve diger cici anneler gibi o hızla akan zamana ayak uydurmaya calısıyor:) buarada sagligini-evin duzenini-senin guvenligini-ailesinin mutlulugunu dusunup surekli kosturuyor, yenileniyor, kisaca hiiiiiccc durmuyor:) sende benim/bizim icin anneni kardesleri adina koccaman oper misn?

    PS:
    Ozgurum,
    konsolunun ustundeki TAŞ BLOKLARI gorunce gulumsedim aynilari var:) bizde de. Demre' den almistik biz...ellerine saglik Ceren ne gusel yetisiyor annesi..
    Ben uzun zamandir sehir disinda idim dondum laptop bozuldu.Anca tamir edildi:) artik bizde tuö aktivitelerimizi yazacagiz...
    kocaman operiz

    YanıtlaSil
  11. *Sibel Teyzemm, annemi kocaman öptümm senin içinn..yoksa o mu öptü beni:))
    Sibelciğim herşeuye yetişmek artık daha da zor, emekliyor ve her yere eli uzanıyor artık.Taş blokları biz de tatilde Beldibi'nden almıştık çok hoşuma gittiler.Ne zamandır senden haber yoktu demek bilg. bozuldu.Neyse artık yayındasın:))Emre Junior ve annesine öpücüklerr...

    YanıtlaSil
  12. canım,yorumuma cevabını bulabilmek için epey arandım.
    cerenin arkasından geliyoruz,kızıma seni izlemesini söylüyorum.
    şimdi verdiğin adrese gidicem,tatilinizin iyi geçtiğine sevindim.
    Annen hangi okuldan mezun.Ben Kütahya Kızöğretmen mezunuyum.
    cevabını benim bloga bekliyorum zira bulmam zor oluyor.
    sevgiler yolladım

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker