Sayfalar

20 Nisan 2008 Pazar

Özlediimm...

En son 6 aylık hamileyken gitmiştim, her 5 dakikada bir dinlenmem gerekiyordu:) buna rağmen eşimle taa Setbaşı'ndan Altıparmak'ın alt tarafına kadar yürümeyi başardık.Çok yorulmuştum ama değdi doğrusu.Sonra arkadaşlarımızla buluşup Mudanya'ya gitmiştik çok sevdiğim bir ablamın yanına...

Ama yine özledim işte;

Oraya giden yolları,

Canım sıkıldığında 5 dk da Zafer Plaza'da olmayı,

Kültürpark'ın yeşilinde dolaşmayı,

Kozahan'ın sakin ve tarihi atmosferini,

Eski evlerini,

Tarihi İnkaya Çınarı'nın, her biri bir ağaç büyüklüğünde olan dalları altında çay içmeyi,

Yaşadığım caddeyi,

Tophane'den şehre bakıp evimin çatısını bulmayı :)


Ulucami'nin yanındaki sokaktan Kapalıçarşı'ya inmeyi,


Kapalıçarşı'da saatlerce dolaşmayı,

Şehirdeki restore edilmiş eski yapıları,

Setbaşı Köprüsü'nden aşağı bakmayı ,

Setbaşın'dan Heykel, Altıparmak, Çekirge'ye doğru yürümeyi,

Botanik Park'ta gezmeyi, göl kenarında bisikletle tur atmayı ve tertemiz havasını solumayı,

As Merkez'de buz pateni yapanları izlemeyi,

Ayrıca,

* Şehir merkezinin yeşilini,
* Mariza'da atom, İskender'de kebap, Küçük Saray'da pideli köfte yemeyi ve nerdeyse her sokakta olan küçük fırınlarda yapılan cevizli lokumları:))
* Dolaşırken ayaküstü T.K.M.de sergiler gezebilmeyi,
* Taksi dolmuşları,
* Uzuun zamandır göremediğim arkadaşlarımı,
* İş Bankası'nın arasından Kağan Parfümeri'nin olduğu sokağa çıkıp oralarda gezmeyi,
*Kıpır kıpır hareketli alt geçitleri,
*Eto'ya her sezon yeni ne var diye bakmayı,
* Batı garajını bile özledim:)
* Kafkas'ın kestane şekerlerini.Burda da var ama orda tadı başka oluyor.
*Fomara'dan Santral Garaj'a yürümeyi,
ve daha birsürü şey...

Bunlardan birini yapabiliyorsanız lütfen benim yerime de tadını çıkarın olur mu?

14 yorum:

  1. en son Temmuz ayinda gitmistim ben de. Oyle guzel resimlemissin ki...

    YanıtlaSil
  2. aa ne tesadüf işte biz de Temmuzda gittik, belki de aynı anda aynı yerde bile bulunmuş olabiliriz:))

    YanıtlaSil
  3. Bursa'yi cok merak etmisimdir hep. Ama bir türlü firsat bulup da gidememisimdir. Tahmin ettigim gibi güzel, yesil ve düzenli bir sehirmis. Güzel fotograflar cekmissin ;))

    YanıtlaSil
  4. Meltem, mutlaka gitmelisin bir fırsat bulunca!Fotoların çoğu bana ait, benim olmayanların da altında kaynakları var.Bursa'nın daha yazamadığım çok güzelliği var ama ben en çok özlediklerimi yazdım.Ama insan yaşarken çok farkında olmuyor da özledikçe daha kıymetli oluyor...

    YanıtlaSil
  5. Inanamiyorum!!
    Ben yari Bursaliyim! :)
    Mudanyanin ilerisinde yazlik evimiz vardir yazlari genelde oraya gideriz. Bursada da evimiz var ananem orsa, cok iyi bilirim bursayi. Annem Bursali da:)
    Cok guzel oldu yazin, ne zamandir gitmiyordum,ozlemisim..

    YanıtlaSil
  6. ben de üniversiteyi orda okudum ve 4 yıl da çalıştım orda...şehir çok güzel, daha saymadıklarım da var bilirsin say say bitmez:))

    YanıtlaSil
  7. Ben Thomas Anders konseri icin gidip donmustum. :-)

    YanıtlaSil
  8. Ne iyi yapmışsın canım!

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Keo, ben de Bursa da yaşıyorum..
    Sevdiğiniz şeylerin çoğunu ben de yapıyorum:) Bundan sonra aklımın bir köşesinde siz de olacaksınız:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. ahh Elçin çok sevindim! benim yerime de tadını çıkar, tam yaşanacak şehirdesinn...

    YanıtlaSil
  11. ne güzel anlatmışsınız Bursa özleminizi
    ben uludağ universitesinde okudum 4 yılım geçti Bursada 8 yıl oldu hiç gitmedim
    ama yazdıklarınızı okuyunca içim gitti
    çok özlemişim bende Bursayı onu anladım

    YanıtlaSil
  12. ne kadar güzel ifade etmişsiniz Bursa özleminizi
    yazdıklarınızı okuyunca içim gitti o kadar çok istedim ki şuanda orda olmayı
    8 yıl oldu hiç gitmedim meğerse bende ne kadar özlemişim Bursayı ağlamak geldi içimden

    YanıtlaSil
  13. *ahmetemrem, teşekkür ederim.yine özledim şimdi postu yeniden okuyunca...

    YanıtlaSil
  14. *ahmetemrem, teşekkür ederim.yine özledim şimdi postu yeniden okuyunca...

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker