Sayfalar

11 Mart 2007 Pazar

Granada

2 yorum:

  1. Canım merhaba,bu küpeleri sen mi yaptın? Çok güzeller.Ellerinize sağlık.Bende takı tasarımlarım var.Yapıyorum ama yaklaşık iki yıldır küçük kızımdan fırsat bulamıyorum.kendi bloğumdada yayınlamıştım.Elimde olanları.Çünkü çoğunu da hediye verdim.Bloğunuzda çok güzel.Emeğinize sağlık.Küçük prensesinize de Allah sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler versin.Maaşallah çok şirine.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Mehtap.Ben yaptım, beğendiğine sevindim.Ben de hediye, satış ikisini de yaptım bu fotoğraflardakilerin hepsi şu an birilerinde:)Ben de zaten bebek doğmadan önce yapabiliyordum, ama sonra hiç yapamaz oldum.Bloğu da takıların fotoğraflarını koymak için açmıştım ilk önce.Ama sonra farklı alanlarda da eklemeler yaptım.Takı ise hayal oldu şu sıralar:))Güzel dileklerin için çok sağoll...

    YanıtlaSil

Lilypie 2nd Birthday Ticker